인터랙티브 메트로놈은 (R) 초점, 관심과 처리 속도를 개선하는 데 도움이됩니다.

What happens during Interactive Metronome Training ?

인터엑티브 메트로놈 트레이닝을 하면 어떤 효과가 나타나게 됩니까?

Interactive Metronome seeks to make improvements in the way the brain processes and sequences information, by "tuning up" brain areas involved. 대화형 메트로놈은 두뇌에 의해 프로세스와 시퀀스 정보, 관련 뇌 영역 "를 조정"방법으로 개선하기 위해 찾고 있습니다. In the past 15 years scientists have discovered that we can change the brain and make new neural pathways. 지난 15 년 동안 과학자들은 우리가 두뇌를 변경하고 새로운 신경 경로를 만들 수있다는 발견했다. This is called neuroplasticity. 이 neuroplasticity라고합니다. To make these changes, we must expose the brain to stimuli frequently and intensely. 이러한 변경 작업을 수행하기 위해, 우리는 자주와 강렬한 자극에 두뇌를 노출해야합니다.

A standard Interactive Metronome Training series is 15 sessions over a 5 week period (usually 3 sessions a week). 표준 대화형 메트로놈 교육 시리즈는 5 주 기간 (보통 3 세션 주)를 통해 15 세션입니다.

The first session includes an evaluation where the participant's scores are measured and compared to national scores of students who have not had IM training. 첫 번째 세션은 참가자의 점수를 측정하고 IM 훈련을 받았하지 않은 학생의 국가 점수로 비교 평가를 포함하고 있습니다. This assessment predicts whether or not the 15 session training will be sufficient. 이 평가는 15 세션 훈련 충분 여부를 예측합니다. If the initial score shows a serious deficiency in timing and sequencing skills, a series of 3 or more pre-training sessions may be necessary to bring the student into readiness for training. 초기 점수가 타이밍 및 시퀀싱 기술의 심각한 부족, 3 개 이상의 사전 교육 세션 일련의를 보여줍니다 있으면 훈련에 대한 준비로 학생을 제공할 필요가있을 수도 있습니다.

Each IM session lasts approximately 45 minutes during which the trainee wears headphones and a sensor glove on one hand (there is also a sensor pad for foot tapping exercises). 각 메신저 세션 기간 동안 연수생 착용 헤드폰과 한손에 센서 장갑 (또한 도보 도청 운동을위한 센서 패드가) 약 45 분 정도. A standard 54-beat-per-minute tone is heard in the earphones and the trainee attempts to match the beat. 표준 54 비트 당 분 톤은 이어폰과 비트에 맞춰 연수생 시도에 들어 있습니다. The computer measures the accuracy within thousandths of a second (milliseconds) and gives feedback through guide tones in the headset and a visual computer display, indicating if the hit is too soon, too late or "right on." 컴퓨터가 두 번째 (밀리초)의 수천 이내 정확도를 측정하고 히트가 너무 빨리 또는 너무 늦게 경우 표시, 헤드셋과 영상 컴퓨터 화면에 안내 신호음을 통해 피드백을 제공합니다 "오른쪽에."

As the trainee progresses, the difficulty is increased, thus shaping the responses for increasing accuracy. 연수생 진행되면서 어려움이 따라서 증가의 정확성에 대한 응답을 형성 증가합니다. The duration of exercises become longer, and a few may eventually last as long as 37 minutes for a single task. 연습 기간은 오래되고, 그리고 몇 결국 하나의 작업에 대한 37분만큼 마지막 수 있습니다.

In all, 13 exercises are generally used: both hands, right hand on hip, left hand on hip, both toes, both heels, left toe, right toe, cross body exercises (right hand/left toe, left hand/right toe) and balance. 모두에서는, 13 연습 문제는 일반적으로 사용됩니다 : 양손, 허리에 오른손, 왼손 허리에 두 발가락 모두 하이힐, 왼쪽 발가락, 오른쪽 발가락, 크로스 바디 연습 (오른손 / 왼쪽 발가락, 왼쪽 / 오른쪽 발가락을) 그리고 균형. The exercises and training protocols are highly adaptable for various situations, disabilities and needs. 연습과 훈련 프로토콜은 다양한 상황, 장애 필요​​에 매우 적응할 수 있습니다.

Mid-way through the training, the initial assessment is repeated to measure progress. 미드 - 웨이 훈련을 통해 초기 평가는 진행 상황을 측정하는 반복됩니다. A final assessment is made at the last session to determine if goals have been reached. 최종 평가는 목표에 도달되었는지 확인하기 위해 마지막 세션에서 이루어집니다.

In general, trainees retain a large percentage of their gains over time (much like retaining the ability to ride a bike, once learned). 일반적으로, 연수생은 시간이 지남에 따라 자신의 이익의 큰 비율 (많은 자전거를 타고있는 능력을 유지처럼 한번 배운) 보유합니다. After a period of no training, there make be a slight dip in scores but we find the scores rapidly return and surpass final training scores within a few refresher sessions. 노 교육 기간 후, 거기에 확인이 점수에 약간 수영 될하지만 우리는 점수가 빠르게 돌아가 몇 원기를 회복 세션 내에 최종 훈련 점수를 능가 찾으십시오.

A refresher series of 5 sessions is recommended within 6 months to a year of initial training. 5 세션의 원기를 회복시키는 일련의 초기 훈련의 년 6 개월 이내에하는 것이 좋습니다. We have found this often gives an extra boost, taking the scores to new levels of excellence. 우리는이 자주 우수성 새로운 수준에 점수를 복용, 여분의 향상을 제공합니다 나타났습니다.

Interactive Metronome has been used to gain improvements in a number of situations including: 인터랙티브 메트로놈은 포함하는 상황에서 다수의 향상을 얻기 위해 사용되고 있습니다 :

ADHD ADHD

Autism & Asperger's Syndrome 자폐증과 아스퍼거 증후군

Development Delays 개발 지연

Reading and other learning problems 읽기와 다른 학습 문제

Concentration and memory issues 농도 및 메모리 문제

Increase Confidence 자신감을 증대

Improve Organization 조직을 개선

+ Recent posts