박사 Z 물어보세요

 "모든 가능성!"  - 우리의 프로그램

 ADHD, 학습 장애 행동 장애 / ADD

Our "All Possibilities" program is designed to induce changes in brain function without medication. 우리의 "모든 가능성" 프로그램은 약물없이 기능의 변화를 유도하도록 설계되었습니다.


The Diagnostic Part 진단 부품

a) First and foremost, we must determine brain hemisphericity, ie which brain hemisphere is under-stimulated . ) 첫번째로 제일 중요 한건, 우리는 두뇌 반구는 아래에 자극되는 , 뇌의 hemisphericity 결정합니다. Please review my article on ADD/ADHD, Learning Disabilities and Behavioral Disorders. 기사에 대한 검토하시기 바랍니다 ADD / ADHD, 학습 장애 행동 장애 증상을.

Brain hemisphericity is determined with 두뇌 hemisphericity가로 결정됩니다

  • Neurological examination 신경 검사
  • Blind spot mapping 맹점 매핑
  • Applied Kinesiology testing 응용 Kinesiology 시험

b) We also evaluate B) 우리는 또한 평가

  • Postural, gait and motor coordination problems 체위, 보행 운동 조정 문제
  • nutritional needs 영양 요구
  • health of the digestive system 소화기 계통의 건강
  • allergies to foods and other items 음식 기타 항목에 알레르기
  • sensitivity to heavy metals such as mercury 이러한 수은과 같은 중금속에 감도

c) We conduct the following assessment: C) 우리는 다음과 같은 평가를 수행 :

  • Motor Coordination - Timing Assessment: Interactive Metronome? 모터 조정 - 타이밍 평가 : 대화형 메트로놈 ?

The Therapy Part 치료 부품

a) The under-stimulated brain hemisphere needs stimulation. We get the kids and grown ups moving, get them physically active, get them away from the TV and computer. A) 아래의 자극 두뇌 반구는 자극이 필요합니다. 우리는 아이를 데리고 어른들이 움직이고, 그들이 신체적 활동, TV 컴퓨터에서 멀리하십시오. We improve any postural or structural imbalance. 우리는 어떤 체위 또는 구조적인 불균형을 개선합니다. We stimulate the brain hemisphere. 우리는 뇌의 반구를 자극. To do that we use brain hemisphere specific chiropractic, light, sound, smell, vibration and postural, balance and eye exercises . 우리가 두뇌 반구에게 특정 척추, , 소리, 냄새, 진동 체위, 균형과 안구 운동을 사용하려면.

b) Nutritional and digestive needs are addressed. This provides the biochemical foundation for optimal brain function. B) 영양과 소화 욕구가 해결됩니다. 이것이 최적의 기능에 대한 생화 학적 기반을 제공합니다.

c) The two brain hemispheres must be balanced. The two halves of the brain - and the body - have to be trained to work together. C) 반구가 균형되어야 뇌의 반쪽 -. 그리고 몸은 - 함께하는 훈련을해야합니다.

The Interactive Metronome? 대화형 메트로놈 ?

The Interactive Metronome? (IM) is a computer-based approach to help children and adults with 대화형 메트로놈 ? (IM) 어린이와 성인 도움을 수있는 컴퓨터 기반의 접근 방식이다

  • attention deficit hyperactive disorder 주의 결여 장애 hyperactive
  • dyspraxia dyspraxia
  • language delays 언어 지연
  • motor challenges 모터 도전

Invented by former rock musician and record producer James Cassidy, the IM program is based on the principle that attention, coordination and timing difficulties are linked to developmental, behavioral and learning problems. 뮤지션과 레코드 프로듀서 제임스 캐시디에 의해 발명, IM 프로그램은 관심, 조정과 타이밍 문제가 발달, 행동 학습 문제 연결되어있다는 원리를 기반으로합니다.

The Interactive Metronome? helps improve motor planning, timing, rhythmicity and sequencing capabilities through a structured training program of repetitive movements . 대화형 메트로놈의 ? 모터 계획, 타이밍, rhythmicity 반복 동작의 구조 훈련 프로그램을 통해 기능을 순서를 개선하는 도움이됩니다. The IM enhances academic & learning achievement, ability to stay on task, problem solve, optimize already existing cognitive abilities as well as acquire & master new ones more easily. IM 학업 학습 성과, 작업 계속있는 능력, 문제가 해결 취득 및보다 쉽게 새로 마스터뿐만 아니라 이미 존재하는인지 능력을 최적화합니다. 향상

The Interactive Metronome? software produces a fixed rate beat (like the classic music metronome ). 대화형 메트로놈은 ? 소프트웨어는 고정 속도 비트 (고전 음악 메트로놈 ) 생산하고 있습니다. The trainee starts clapping/tapping to this beat against a trigger with hands, feet, or a combination of hands and feet. 연수 시작은 박수 친다 / , , 또는 손발의 조합과 함께 트리거에 대해이 비트에 도청. The goal is to hit the trigger at the same time as the beat. 목표는 비트 동시에 방아쇠를 공격하는 것입니다. The training computer provides audio feedback to the trainee via headphones about how far from or how close to the beat he/she is. 교육 컴퓨터 그가 / 그녀가 이길 얼마나 또는 어떻게 종료에 대해 헤드폰을 통해 연수생 오디오 피드백을 제공합니다.

The trainee's accuracy is measured in milliseconds (ms.). 연수 정밀도는 밀리초 ()에서 측정됩니다. Normally, a trainee will start with an overall accuracy of 40 to 80 ms., sometimes higher. 일반적으로 연수가 40-80 MS 전반적인 정확도로 시작됩니다. 때로는 높은. By the time they graduate from the program, their overall accuracy will typically be 20 to 27 ms. 그들이 프로그램에서 졸업 무렵, 그들의 전반적인 정확도는 일반적으로 20-27 MS 것입니다.

For maximum results a total of 15 sessions is recommended, with at least three sessions per week . 최대 결과 15 세션의 주당 적어도 세션으로 권장합니다. For individuals with substantial motor coordination problems several preparatory sessions may be indicated. 실질적인 모터 조정 문제와 개인에 대한 가지 준비 세션이 표시됩니다.

Within four to six weeks, major permanent changes in brain function, motor coordination and cognitive function can be achieved. 4-6 이내, 기능, 모터 조정 및인지 기능의 주요 변경 사항은 영구적으로 형성될 있습니다.

Benefits: 장점 :

  • Increased Attention and Focus 증가주의와 초점
  • Improved Motor Skills of: Timing, Planning, Control, Sequencing, Coordination, Rhythmicity & Reduced Clumsiness 향상된 모터 기술 : 타이밍, 계획, 제어, 배열, 조정, Rhythmicity 감소 Clumsiness
  • Improved Reading & Math Fluency 향상된 읽기 & 능통자 수학
  • Increased Language Processing 증가 언어 처리
  • Enhanced Ability to Self Regulate Aggression & Impulsivity 셀프 잡아먹을듯한 공격 & Impulsivity 통제하고 향상된 기능
  • Reduced Auditory Hypersensitivity 감소 청각 과민성

There are more than 1000 hospitals, clinics and schools countrywide offering IM training. 1000 이상의 병원, 진료소 학교 컨츄리 제공 IM 훈련이 있습니다.

Research 연구

In a study of 56 ADHD-diagnosed boys aged 6 to 12, those undergoing the IM program showed significant patterns of improvement in attention, coordination, control of aggression/impulsivity, reading and language processing compared to a control group who did not receive IM training. 56 연구에서 ADHD - 진단 6-12 소년, 메신저 프로그램이주의 개선의 중요한 패턴을 보여주받은 사람을 조정은 침략 / impulsivity, 읽기 언어 처리의 제어 IM 훈련을받지 않은 사람 통제 그룹에 비해 . ( American Journal of Occupational Therapy, March/April, 2001, Vol 55, No 2 ) (작업 요법 미국의 저널, / 에이프릴, 2001, 55, 2)

In data compiled on 451 students who completed IM training, pre and post results were measured using the Woodcock Johnson 3rd edition standardized test. 메신저에 교육을 이수한 학생 451, 사전 사후 결과에 컴파일된 데이터는 우드콕 존슨 세번째 버전 표준 테스트를 사용하여 측정되었다. These findings showed improvements in reading fluency by 2.02 grade levels and math fluency by 1.36 grade levels. 이러한 연구 결과는 1.36 등급 수준으로 유창 2.02 학년 수준의 수학과로 유창하게 읽기에 개선을 보여주었다.


Clinical Reassessment 임상 재평가

  • Assessment of progress in neurological/motor function 신경 / 모터 기능 진행 평가

Conference with Parent(S) 부모와 함께 회의 (S)

  • At times additional therapy sessions may prove useful or necessary for further improvement. 추가 치료 세션에서 유용하거나 추가적인 개선에 필요한 증명 수도 있습니다.

Cases 사례

I. Auditory Hypersensitivity, Dyslexia I. 청각 과민성, Dyslexia

M, a 17 year old female high school student had been diagnosed with visual perception disorder and dyslexia in 7th grade . M 17 세의 여성 고등 학생은 일곱째 학년 시각 인식 장애 dyslexia으로 진단했다. She always had major problems completing her homework. 그녀는 항상 중요한 문제가 숙제를 완성했다. Very often she stayed up late to attempt to do so. 매우 자주 그녀는 그렇게하려고 시도하기 위해 늦게까지 있었어요. She could not complete her math homework without assistance. 그녀는 그녀의 도움없이 수학 숙제를 완료하지 못했습니다. She is very intelligent and extremely creative. 그녀는 매우 지적이고 대단히 창의적이다. She loves to sing and dance. 그녀는 노래와 춤을 사랑한다.

A neurological examination showed left brain-hemisphere deficit . 신경 검사는 왼쪽 두뇌 반구의 적자를 보였다. During the initial IM assessment it was discovered that she suffered from auditory hypersensitivity . 초기 IM 평가하는 동안 그것은 그녀가 청각 과민성에서 고통을 발견했다. The IM guide sounds would distract her so that she could not concentrate on the main metronome beat. 그녀가 주요 메트로놈의 비트에 집중을 수가 없었다 있도록 IM 가이드 소리는 그녀를 혼란 것입니다. The volume had to be turned down. 볼륨은 거절해야했습니다. Anybody with this condition tends to be distracted and disturbed by environmental noises. 조건이있는 사람은 혼란과 환경 소음에 의해 방해 경향이있다. Focusing becomes difficult. 초점이 어려워진다. Sleep at night may be disturbed by any noise. 밤에 잠을 어떤 소음에 의해 방해 있습니다.

Her initial score was 49.6 ms. 그녀의 초기 점수는 49.6 MS되었습니다. (milliseconds). (밀리초). After 15 sessions, this had improved to 17.7 ms. 15 세션 , 이것은 17.7 MS 향상했다. Her auditory hypersensitivity was resolved. 그녀의 청각 과민성가 해결되었습니다. Since completing the IM training, her grades have improved. IM 훈련을 마친 이후, 그녀의 성적 향상했습니다. It takes her less time to complete her homework . 그것은 그녀의 숙제를 완료하는 그녀의 적은 시간이 걸립니다. According to her mother her self-esteem and her confidence have noticeably improved . 어머니에 따르면 그녀의 자부심과 그녀의 자신감이 눈에 띄게 개선되었습니다. She applied and got an after-school job without asking her mother for assistance. 그녀는 적용 지원을위한 그녀의 어머니를 묻지도 않고 방과 일자리를 잡았어. She reports that she can better read instructions and follow them. 그녀는 나은 방법을 읽고 그들을 따를 있다고보고합니다. In her French class she experienced for the first time that she could actually understand her teacher's dictation. Another first in her life: she picked up a book for pleasure reading. 그녀의 프랑스어 수업 시간에 그녀는 실제로 그녀가 선생님의 받아쓰기를 이해할 있다고 처음으로 경험이 그녀의 인생에 다른 처음으로 :. 그녀는 기쁨을 읽을 책을 싣고갔습니다.


II. II. Over-stressed, Working Mother 오버 스트레스, 워킹 마더

C, a 48-year-old office manger/mother was easily stressed and frustrated by too many things to do. C, 48 세의 사무실 구유 / 어머니는 쉽게 스트레스와 일이 너무 많은 것들에 의해 좌절되었다. She would often reverse numbers and right and left directions. Her initial IM score was 58.17 ms. 그녀는 종종 숫자와 좌우 방향을 반대로합니다. 그녀의 초기 IM 평가 점수가 58.17 MS했다. After 15 sessions it had improved to 11.43 ms. 15 세션 이후는 11.43 MS 향상했다.

Since completing the IM training she no longer reverses number sequences . IM 훈련을 마친 이후 그녀는 이상 숫자 시퀀스를 반대하지 않습니다. She has noticed better focus and clarity at the office, at home and at the gym . 그녀는 집에서와 체육관에서, 사무실에서 집중하고 명료을 발견했다. She reports that she can complete more tasks more accurately, and with far less stress and frustration . 그녀는 훨씬 스트레스와 좌절을 정확하게 많은 작업을 완료하고, 있다고보고합니다. As an unexpected result she finds herself being more in the present, daydreaming less. 예상치 못한 결과로 그녀는 적은 공상, 자신은 현재에 더되고 찾습니다.


III. III. Dr. Z, Hyper-anticipatory 박사 Z, 하이퍼 - 예상

I am 57 years old. 저는 57 살입니다. In order to become a certified IM trainer, I completed 15 hours of self-training. 인증 메신저 트레이너되기 위해, 자기 훈련의 15 시간을 완료했습니다. My initial IM score was 59.1 ms. 초기 메신저 점수는 59.1 MS되었습니다. The most difficult tasks were tapping with both heels, and tapping the left hand alternating with the right toe . 가장 어려운 작업은 모두 하이힐과 태핑, 그리고 오른쪽 발가락과 번갈아 왼손을 도청했다. I also proved to be very hyper-anticipatory . 나는 또한 매우 하이퍼 예상 것으로 나타났다. In all tasks I was way ahead of the beat. 모든 작업에서 나는 앞서 비트의 방법이되었다. This typically indicates a wound up sympathetic - "German" - nervous system . 이것은 일반적으로 동정심까지 상처를 나타냅니다 - "독일"- 신경계.

As is the case for most males, I showed right brain-hemisphere deficit . 대부분의 남성의 경우이므로, 바로 두뇌 반구의 적자를 보였다. For quite a while I have suffered form left hip pain and muscle spasms in my left leg at night . 대한 밤에 왼쪽 다리에 양식 왼쪽 고관절 통증과 근육 경련을 입은 반면. Nothing I tried created lasting relief. 제가 지속적인 구호를 작성하려고 아무것도. Many of my patients show chronic symptoms on the side opposite their brain hemisphericity. 환자 상당수가 자신의 hemisphericity 반대 측면에 만성 증상을 보여줍니다.

After 15 IM sessions my score improved to 17.6 ms. 15 IM 세션 점수는 17.6 MS 향상. I tested no longer hyper-anticipatory . 나는 하이퍼 예상 이상 테스트를하지 않습니다. Interestingly enough, my night muscle spasms and left hip pain have all but vanished . 흥미롭게도, 야간 근육 경련과 왼쪽 고관절 통증을 제외한 모든 사라졌어. My power of concentration has much improved. My wife states that I appear less "German". 농도의 능력이 훨씬 향상되었습니다. 제가 적은 "독일"표시 아내에 따르면.


Parents report: 부모는 보고서 :

"My son Grant was diagnosed with ADHD when he was 14 years old . He has since been on either Ritalin or Adderall . Allergies were also a major issue in his life, both with food and the environment. These were noticed around the age of 8. Almost year around, he was on Allegra or Zyrtec . The allergy medication helped, but his nasal passages were constantly swollen. When Grant ( now 17 ) told me that he was depressed and had been for as long as he could remember , I had to do something different. I couldn't imagine putting any more medication in his body. 그는 14 " 아들 그랜트는 ADHD 진단했다. 그는 이후 '리탈린 또는 에더랄이라 중에있다. 알레르기는 음식과 환경 모두도 그의 인생에서 문제가되었다. 이들은 8 주변의 발견되었다 . 주위에 거의 , 그는 알레 그라 또는 Zyrtec에되었습니다. 알레르기 약물이 도움이 있지만, 자신의 비강가 계속 부어있었습니다. 그랜트 (현재 17) 그는 우울했고 사람이 기억할 수있는 한되었다는 얘기하면, 내가했다 다른 무언가를 있습니다. 내가 그의 속에 이상 약물을 가하고 상상할 없습니다.

Months before, I had stumbled on to Dr. Z's web site while looking for alternatives for treating ADHD. ADHD 치료를위한 대안을 찾는 동안 박사 Z 사이트에 발견했다. It also addressed depression. 또한 우울증을 해결. On 10-22-04, Grant was evaluated by Dr. Z. What alarmed us most was his heart rate. Resting heart rate jumped around between 86 and 143 , back and forth. 10-22-04에서 그랜트는 대부분 자신의 심장 박동을했다는지 놀라지 박사 Z. 의해 평가되었다. 쉬고 심장 박동이 앞뒤로, 86 143 사이의 주위에 증가했다.

Grant and I decided to stop all of his medication immediately. 그랜트와 즉시 약을 모두 중지하기로 결정했습니다. He started the supplements and the Hypoglycemia/Candida Diet the next day. The first few days were the hardest . 그는 보충 저혈당 () / 캔디다 다이어트 다음날을 시작했습니다. 처음 며칠 동안은 힘들 었지. I felt like he stayed on the diet 'one meal at a time'. 그가 ' 번에 하나씩 식사'다이어트 머물렀고 같은 느낌. He wanted to quit. 그는 그만 싶었어요. Coming off of sugar, refined carbohydrates and medication was rather tough, but he stayed with it. 설탕에서오고, 정제된 탄수화물과 약물 오히려 힘들지만 그는 그것으로 살았다. Dr. Z was there to answer questions and to encourage to continue. 박사 Z 질문에 대한 답변을하고 계속해서 격려가 발생했습니다.

On his next visit, three days later, his heart rate was normal - 73 to 76 . 다음 방문은 3 , 그의 심장 박동은 정상했습니다 - 73 76입니다. No more jumping around. 이상 주위를 점프하지 않습니다. We knew that we were headed in the right direction. 우리가 올바른 방향으로 향하고 있다고 알았어요.

Now, over three weeks later, there is amazing progress . Grant's depression is gone . , 이상의 3 주후에, 놀라운 진전이있다. 그랜트 우울증이 사라졌습니다. The swelling has disappeared and he can now breathe out of his nose . 붓기가 사라진 그는 이제 코에 숨을 있습니다. He states that he can focus better now , than he could while on medication for ADHD. 그는 ADHD 대한 약물 치료 중에 것보다 그가, 이제 집중할 있다고 말합니다. His overall appearance looks better and healthier . 그의 전반적인 외관은 더욱 건강 보입니다.

Dr. Z ordered Grant orthotics and has him doing simple exercises to help with brain function. This has helped also. 박사 Z 그랜트의 정형 깔창은 착용자를 주문하고 그를 두뇌 기능에 도움이 간단한 연습을하고있다. 이것도있었습니다.

We couldn't recommend Dr. Z highly enough! 우리는 매우 충분 박사 Z 권장 없습니다! He has shared with us the tools to help Grant live a life free of symptoms that affected everything about him ." 그는 그랜트가 그에 대한 모든 영향을 증상이없는 삶을 살아가는데 도움이 우리와 함께 도구를 공유하고 있습니다. "

Gratefully, 감사히받을께요,
Tracie - Nevada City, California 트레이시 - 네바다 시티, 캘리포니아


"My 9 year old son Carl had a terrible time in school. He could not sit still and pay attention - it was like he wanted to crawl out of his skin . He used to bring lots of unfinished homework from school. It took him at least 1.5 hours to complete his homework every day . He made many mistakes. I had to sit with him to keep him on track. " 9 살짜리 아들 학교에서 끔찍한 시간을 보냈습니다 그는 가만히 앉아 집중하지 못했습니다 -. 그의 피부 밖으로 크롤 링을 원하는 같은 기분 이었어요 그는 학교에서 끝나지 않은 숙제를 많이 가지고하는 사용되는 그것에 데려갔다.. 매일 숙제를 완료하려면 최소한 1.5 시간. 그는 많은 실수를했다. 제가 궤도에 그를 계속 그와 함께 앉아 있었다.

I finally brought Carl to see Dr. Z. After a thorough neurological evaluation Dr. Z put him on a strict low carb diet with several supplements to aid digestion and brain function . 철저한 신경 평가 박사는 Z 소화하고 기능을 지원하는 가지 보조 식품과 엄격한 낮은 수화물 다이어트에 올려 후에 나는 마침내 박사 Z '를보고 칼을 가져. He recommended simple daily brain balancing exercises. 그는 간단한 매일 두뇌 균형 연습을하는 것이 좋습니다.

Carl's initial score on the Interactive Metronome was terrible. His timing and motor coordination was quite poor which was surprising to me. 대화형 메트로놈에 칼의 초기 성적은 끔찍 했어요. 그의 타이밍 모터 조정 나를 놀라게했지만, 어느 매우 가난했다. He was always an active kid and played soccer. 그는 항상 적극적인 어린 시절 축구를 했어요.

Now, after 15 sessions with the Interactive Metronome, chiropractic work, a diet without sugar - the changes are truly remarkable: 이제 인터랙티브 메트로놈, 척추 작업, 설탕없이 다이어트로 15 세션 - 변화는 놀라운 있습니다

Carl is much more confident, much calmer . He gets most of his homework done in school. At home it takes him maybe 15 minutes to finish. , 훨씬 확신 조용한 마을. 그는 학교에서 숙제의 대부분을 가져옵니다. 집에서는 완성 아마 15 그를 걸립니다. I do not have to sit with him 그와 함께 앉아 필요가 없습니다
He is a quicker reader now - he finished a 120 page book in three days, which was unimaginable before. 그는 이제 빠른 독자는 - 전에는 상상할 수되었던, 사흘 만에 120 페이지 책을 완성. He even got 100% on a book report that was not even due yet - he used to get maybe 60-70% before. 그는 아직도 인해 아니었 책을 보고서에서 100 % 가지고 - 60~70% 전에 아마 얻을하는 사용됩니다. His teachers definitely noticed the sudden change." 그의 교사는 확실히 갑자기 변경 사항을 발견했습니다. "

A very happy mother in Nevada City 네바다 시티에서 아주 행복한 어머니


My son, 11 years old, was diagnosed with high functioning autism/Asperger's . 11 아들은, 높은 기능의 자폐증 / 아스퍼거의 진단했다. He would make no eye contact and had a very tough time in school interacting with other children. 그는 마주치지 않고 다른 아이와 상호 작용하는 학교에서 매우 힘든 시간을 보냈 것이다. He was angry a lot of the time, and overall unhappy . 그는 당시의 많은 화가 있었고, 그리고 전반적인 불행한. He's stood out in school with socially inappropriate behavior. 그는 사회적으로 부적 절한 행동과 학교에 서있어.

After the first 10 days of Dr. Z's neurological work with my son, he starts making eye contact , not all the time. 아들이 박사는 Z 신경 작품의 처음 10 , 그는 접촉, 모든 시간을 만들기 시작합니다. I catch him looking straight into my eyes to tell me something. 그가 내게 뭔가를 말하 바로 눈을 바라보고 따라. This is amazing! 정말 놀라워! I drop what ever I'm doing in order to keep it going. 절대 내가 계속하기 위해 뭘해야할지 놓습니다.

Now, nine months later, he is a different kid . 이제 아홉 , 그는 다른 아이입니다. He is interested in things. 그는 사물에 관심을 가지고있다. He asks questions. 그는 질문을 묻습니다. He is able to make and maintain friendships…a much happier kid. 그는 우정을 만들어 유지할 수있다 ... 훨씬 행복한 아이. He has improved in school by two math levels. 그는 수학 수준에 의해 학교에서 향상되었습니다. His teachers see overall improvement: he appears more empathetic towards other children and is willing to participate." KS 그의 교사는 전반적인 개선을 참조하십시오 그는 다른 아이들을 향해 empathetic 표시하고 참여하는 의사는 "KS.


"My son is 8 years old. He is much less oppositional now . In the past he did not know how to communicate with other children. Grown ups had to always facilitate this. Now, he can initiate it by himself. It is easier for him to make friends. His academics have greatly improved." MD " 아들이 8 살이에요. 그놈이 훨씬 oppositional입니다. 과거에는 그가 다른 아이들과 의사 소통하는 방법을 몰랐어요. 어른은 항상 이것을 촉진했다. , 그가 혼자서 그것을 시작할 있습니다. 그것은 쉽게됩니다 그가 친구를 만들 있습니다. 그의 학문이 크게 향상되었습니다. "MD



"My 11 year-old son was overweight, had chronic headaches, suffered from chronic eczema, poor concentration, poor memory and compulsive eating . He was very disorganized and often uncooperative, had poor math skills, had trouble finishing homework and was easily distracted. " 11 아들은, 과체중했습니다 만성 습진, 가난한 집중력, 가난한 메모리와 지독한 먹는 고통이 만성 두통을했다. 그는 매우 무질서하고 종종 비협조적인 되었음 가난한 수학 능력을 가지고 문제가 마무리 숙제를했고 쉽게 산만했다.

Dr. Z changed his diet and began a five week brain training program which included the Interactive Metronome . 박사 Z 그의 식단을 변경하고 대화형 메트로놈을 포함 다섯 두뇌 훈련 프로그램을 시작했습니다. Within the first week we began seeing changes: he was able to spend more time on a task without being distracted, and he was willing to do chores on the first request. 그는 혼란스러워하지 않고 작업에 시간을 많이 수있게되었고, 그는 번째 요청에 심부름을 기꺼이했다 : 첫번째 주일 이내에 우리는 변화를보고하기 시작했다. His longstanding headaches had disappeared. 그의 오랜 두통이 사라진했다.

After the completion of the five week program, my son appears much more poised and confident. 다섯 프로그램의 완료 후에, 아들은 훨씬 태세와 자신감이 나타납니다. He lost 20 lbs. 그는 20파운드을 놓쳤습니다. He is less sullen, less angry and much more fun to be around. 그는 육중한 화가 주위에 많은 재미이다. The biggest improvement is his capacity to concentrate and stay with a task without being distracted. A life changing experience for all of us. " VC 가장 개선 집중하고 산만하지 않고 작업에 남아 자신의 능력이다. 우리 모두를위한 생활 변화 경험을. "VC


Conclusion 결론

Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD), Learning Disabilities and Behavioral Disorders affect children, teenagers, and adults. 주의 결여 과다 장애 (ADHD), 학습 장애 행동 장애 아동, 청소년, 그리고 성인에 영향을 미칩니다. They affects boys and girls, men and women, but more so boys. 그들은 남자와 여자, 남성과 여성,하지만 더욱 그렇고 소년 영향을 미칩니다. Our "All Possibilities" program is geared towards reducing or totally resolving these problems. 우리의 "모든 가능성"프로그램은 이러한 문제를 줄이거나 완전히 해결 방향을 맞추고있다. Our graduates learn to focus and concentrate. 우리 졸업생들은 집중하고 집중 배웁니다. They improve math, reading, and language processing skills. 그들은 수학, 읽기, 언어 처리 능력을 향상시킵니다. They improve their timing and coordination. 그들은 타이밍 조정을 향상시킵니다. They improve their scores on standardized tests, such as SAT, GRE, or professional board exams. 그들은 같은 , GRE, 또는 전문적인 보드 시험과 같은 표준 시험에 자신의 점수를 향상시킵니다. They improve their self-esteem. 그들은 자존심을 향상시킵니다. They reduce their impulsivity and aggression. 그들은 impulsivity 침략을 줄일 있습니다.

Only four to six weeks can change your brain function. 전용 4-6주은 뇌의 기능을 변경할 있습니다.

  • Full cooperation of parents is indispensable for maximum clinical results. 학부모의 전체 협력 최대 임상 결과에 대해 필수입니다.
  • Home "exercises" are recommended to speed up overall improvement. "연습" 전반적인 개선 속도를 권장합니다.
  • TV viewing hours should be reduced if not eliminated. 제거하지 않을 경우 TV 시청 시간이 감소한다.
  • The same holds true for computer time 동일한 컴퓨터 시간 동안 진정한 보유

Physical activity throughout the day is to be encouraged and monitored 하루 종일 신체 활동을 격려하고 모니터해야합니다

+ Recent posts